Klachten

Als praktijk streven wij er naar om kwalitatief goede zorg te bieden. Daarom zijn al onze therapeuten aangesloten bij zijn of haar beroepsvereniging en werken vanuit hun beroepscode. Het doel van de beroepscode is het garanderen van de kwaliteit van de beroepsuitoefening. Hierdoor bent u bij het aangaan van een diagnostiektraject en/of behandeling bij onze praktijk verzekerd van ondersteuning, behandeling, onderzoek of advisering die aan kwaliteitseisen voldoen.

https://www.nvo.nl/beroepscode-en-tuchtrecht.aspx

https://www.psynip.nl/uw-beroep/beroepsethiek/beroepscode/

Bij vragen of klachten over het onderzoek of behandeling van u of uw kind, kunt u dit altijd met uw therapeut bespreken of met onze klachtenfunctionaris. Als u er desondanks nog steeds niet uitkomt en niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht dan kunt u een klacht indienen bij het Nederlands Instituut van Psychologie (NIP) of bij de Nederlandse Vereniging voor Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO), afhankelijk van welke vereniging uw therapeut lid is.

NIP: https://www.psynip.nl/uw-beroep/tuchtrecht-en-klachten/klachtprocedure/

NVO: https://www.nvo.nl/beroepscode-en-tuchtrecht/klachtenprocedure.aspx